Dolnośląska Szkoła Wyższa - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
AKTUALNOŚCI KATALOG MÓJ USOSWEB DLA STUDENTÓW DLA PRACOWNIKÓW MODUŁY DODATKOWE
ostatnia migracja danych: 1 godz. 21 min. temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 88 dni temu
Komunikat dla Studentów w USOSweb 2016.05.31

Szanowni Studenci!
Zapraszamy studentów na seminarium prof. Thorngate'a. Seminarium stanowi wsparcie w pisaniu prac magisterskich i licencjackich - większość warsztatów dotyczy pisania tekstów naukowych. Wykładowca, prof. Thorngate, to kanadyjski ekspert w tej kwestii - jest on autorem ponad 100 publikacji. Zajęcia z tłumaczeniem. Wstęp wolny, certyfikaty dla uczestników. Szczegóły w załączniku.

Komunikat dla Studentów w USOSweb 2016.04.15
Targi
Komunikat w USOSweb 2015.12.15
Szkolenie dla studentów z wypełniania wniosków stypendialnych w systemie USOSweb

Dział Informatyzacji DSW organizuje szkolenie dla studentów z wypełniania wniosków stypendialnych w systemie USOSweb.

Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenie (imię, nazwisko, kierunek i rok studiów) na adres e-mail:magdalena.fit@dsw.edu.pl lub pod numerem telefonu 71 358 27 71. Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 20 stycznia 2016r.

Wszelkie szczegóły dotyczące szkolenia będą przekazywane zgłaszającym się indywidualnie.

Komunikat w USOSweb 2015.09.28
Stypendia socjalne, specjalne dla osób niepełnosprawnych i zapomogi!!!

Można już wypełniać wnioski o stypendia socjalne, specjalne dla osób niepełnosprawnych i zapomogi .
Instrukcja wypełniania wniosków jest do pobrania tutaj

Wnioski o stypendia na rok akademicki 2015/16 mogą składać wyłącznie studenci, którzy zostali wpisani na semestr zimowy 2015/16.

Przed wypełnieniem wniosku o stypendium należy wprowadzić do USOSweb nr konta bankowego, na które będzie przelewane stypendium. Można je uzupełnić w zakładce Dla studentów->Stypendia->Konto bankowe studenta .

Aby móc wypełnić w USOSweb wniosek o stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych, do systemu musi być wprowadzone aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Studenci, którzy nie mają wprowadzonego orzeczenia oraz studenci, których orzeczenie straciło ważność, muszą najpierw dostarczyć do Dziekanatu aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Aby otrzymać stypendium od października, wniosek o stypendium należy wypełnić w USOSweb, wydrukować i podpisany, wraz z załącznikami, złożyć w Dziekanacie do 4 listopada 2015 r. Decyzje o przyznaniu stypendium zostaną ogłoszone na stronie internetowej Uczelni najpóźniej 15 listopada 2015 r.

Szczegółowe informacje i regulamin stypendialny znajdują się na stronie DSW w zakładce Dla studenta->Finanse.

Komunikat w USOSweb 2015.04.28
Archiwum Prac Dyplomowych - przewodnik dla użytkownika.
    Sposób obsługi pracy dyplomowej do pobrania dla:
  • studenta
  • promotora
  • recenzenta

    Przejdź do Archiwum Prac Dyplomowych


    Wszelkie pytania techniczne dotyczące systemu APD lub potrzeby szkoleniowe z obsługi systemu APD prosimy zgłaszać za pomocą uczelnianego systemu informatycznego Helpdesk, telefonicznie pod numerem (71) 355 03 48 wew. 30 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: lukasz.bojda@dsw.edu.pl.

  • Komunikat dla Studentów w USOSweb 2015.03.02
    UWAGA STUDENCI!!!
      Informujemy, że zgodnie z poleceniem Prorektora ds. finansowych nieuregulowanie płatności uniemożliwi zaliczenie semestru.
    Komunikat dla Studentów w USOSweb 2015.02.10
    Odzyskiwanie hasła!!!
      Instrukcja odzyskiwania zapomnianego hasła do pobrania tutaj
    Komunikat dla Studentów w USOSweb 2014.02.13
    Ankiety!!!
      Instrukcja wypełniania ankiety oceny zajęć dydaktycznych do pobrania tutaj
    Komunikat dla Studentów w USOSweb 2013.12.17

    Witamy w USOSweb!

    1. USOSweb jest systemem, w którym rejestrowane są informacje na temat przebiegu studiów studentów i pracy dydaktycznej pracowników Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
    2. USOSweb zastępuje dotychczas obowiązujące papierowe protokoły i karty egzaminacyjne. W DSW indeks został utrzymany jako dokument studenta.
    3. Student w systemie ma dostęp do:
      • katalogu (wyszukiwanie informacji o studiach, wykładowcach, jednostkach uczelnianych)
      • ocen końcowych z przedmiotów (wprowadzane przez prowadzącego)
      • przebiegu studiów (sprawdzanie własnych osiągnięć w nauce)
      • informacji o grupach (przynależności do grup zajęciowych)
      • ankiet ewaluacyjnych (wypełnianie online)
      • płatności (podgląd dokonanych wpłat, stan salda na dany dzień, harmonogram przyszłych płatności)
      • informacji o konsultacjach pracowników dydaktycznych
      • komunikacji (możliwość wysyłania wiadomości do grup zajęciowych lub prowadzących)
    4. Dane w systemie są aktualizowane w procesie zwanym migracją, który wykonywany jest dwa razy na dobę, dlatego też może zdarzyć się sytuacja, w której informacje dotyczące studenta będą w trakcie aktualizacji. W tym czasie system nie jest dostępny dla użytkowników.
    5. Dla każdego użytkownika dostępny jest moduł oferujący pomoc, a dodatkowo w wielu miejscach dostępna jest pomoc wyjaśniająca funkcje, oznaczona znakiem [?].
    6. Studenci, którym nie wyświetlają się pełne informacje na temat przedmiotów, prowadzących, zaliczeń i płatności proszeni są o pilny kontakt z dziekanatem w celu wyjaśnienia przyczyny.

    Kontakt do Dziekanatów: http://www.dlastudenta.dsw.edu.pl/dziekanaty/dane-kontaktowe/

    Komunikat dla pracownika w USOSweb 2013.12.17

    Witamy w USOSweb!

    1. USOSweb jest systemem, w którym rejestrowane są informacje na temat przebiegu studiów studentów i pracy dydaktycznej pracowników Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
    2. USOSweb staje się pierwotnym, elektronicznym źródłem danych, z którego generowane są protokoły zaliczeniowe. W DSW indeks został utrzymany jako dokument studenta.
    3. Pracownik w systemie ma dostęp do:
      • katalogu (wyszukiwanie informacji o studiach, wykładowcach, jednostkach uczelnianych)
      • informacji o prowadzonych przedmiotach
      • informacji o grupach (listy studentów w grupach zajęciowych)
      • protokołów - wprowadzania ocen końcowych z prowadzonych przedmiotów
      • drukowania protokołów
      • komunikacji (możliwość wysyłania wiadomości do grup zajęciowych lub studentów)
    4. Przed rozpoczęciem sesji listy studentów będą weryfikowane przez dziekanat pod względem formalnym.
    5. Dane w systemie są aktualizowane w procesie zwanym migracją, który wykonywany jest dwa razy na dobę, dlatego też może zdarzyć się sytuacja, w której informacje dotyczące studenta będą w trakcie aktualizacji. W tym czasie system nie jest dostępny dla użytkowników.
    6. Dla każdego użytkownika dostępny jest moduł oferujący pomoc, a dodatkowo w wielu miejscach dostępna jest pomoc wyjaśniająca funkcje, oznaczona znakiem [?].
    7. Pracownicy, którym nie wyświetlają się pełne dane i informacje na temat prowadzonych przedmiotów, w tym listy studentów, proszeni są o pilny kontakt z instytutem/katedrą/SJO/SWFiS w celu wyjaśnienia przyczyny.
    Prace serwisowe zakończone. 2013.12.03
    Prace serwisowe zostały ukończone, można w pełni korzystać z serwisu.