Dolnośląska Szkoła Wyższa - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 4 godziny temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 4 dni temu

Komuniktat w sprawie funkcjonowania Uczelni

Wrocław, 24.03.2020

Uczelnie będą funkcjonować zdalnie do 10 kwietnia 2020

Do 10 kwietnia 2020 roku przedłużono ograniczenie działania uczelni w Polsce. Jarosław Gowin minister nauki i szkolnictwa wyższego podpisał 23 marca 2020 r. rozporządzenie w tej sprawie. Zajęcia na uczelniach w tradycyjnej formie zostały zawieszone do 10 kwietnia 2020 roku, ale studenci uczą się dalej, kontynuując naukę online.

Rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 wejdzie w życie 26 marca 2020 r. Decyzja ministra spowodowana jest wprowadzeniem stanu epidemii w Polsce.

Zgodnie z założeniami resortu nauki i szkolnictwa wyższego, aby zmniejszyć skutki czasowego zawieszenia zajęć wprowadzony zostaje obowiązek zajęć online, niezależnie od tego, czy zostało to przewidziane w programie kształcenia. Sprawdzenie efektów nauczania może odbywać się poza siedzibą uczelni – z użyciem technologii informatycznych.

Dolnośląska Szkoła Wyższa od 21 marca 2020 prowadzi edukację zdalną. W miniony weekend przeprowadziliśmy zajęcia online dla Studentów Zaocznych. Dzięki wspólnemu wysiłkowi w ubiegłą sobotę i niedzielę przeprowadzono 1014 godziny wykładów i zajęć online. Dziękujemy wszystkim Studentom, Słuchaczom i Doktorantom za wyrozumiałość i zrozumienie dla tej wyjątkowej sytuacji.

Aby rozpocząć tego typu zajęcia w ciągu kilku dni przeprowadziliśmy szkolenia dla ponad 150 osób. Wzięli w nich udział wykładowcy i pracownicy administracyjni. Prowadzimy kolejne szkolenia i pracujemy nad udoskonaleniem edukacji zdalnej w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Przypominamy, że zajęcia obywają się zgodnie z harmonogramem zjazdów. Prosimy o sprawdzanie aktualnych komunikatów w wirtualnym dziekanacie i USOSwebie.

Więcej informacji na temat edukacji zdalnej w DSW i instrukcje znajdują się w specjalnej zakładce.

Komunikat dla Studentów

Szanowni studenci

Bardzo prosimy o wypełnienie ankiet dotyczących ewaluacji zajęć dydaktycznych, które odbywały się w semestrze zimowym roku akademickiego 2019/2020. Termin na wypełnienie ankiety to czas do końca marca br.

Komunikat dla Studentów i Pracowników

Drodzy Studenci, Pracownicy, użytkownicy Biblioteki Dolnośląskiej Szkoły Wyższej,

W trosce o Waszą wygodę oraz ze względu na utrudniony dostęp do zbiorów biblioteki, stworzyliśmy

bazę darmowych e-źródeł

Wszystkie darmowe e-źródła w załączniku. Zapraszamy do zapoznania się.

Pozdrawiamy! Zespół Biblioteki DSW

Komunikat dotyczący edukacji zdalnej w Dolnośląskiej Szkole Wyższej

Szanowni Słuchacze Dolnośląskiej Szkoły Wyższej z siedzibą we Wrocławiu

Decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zawieszeniu zajęć dydaktycznych w formie bezpośredniej spowodowana jest nadzwyczajną sytuacją epidemiologiczną w Polsce i na świecie. Ta niezależna od uczelni decyzja wymaga od nas wprowadzania niestandardowych działań. Robimy wszystko w zakresie organizacyjnym i kadrowym, aby zapewnić najwyższą możliwą w tych okolicznościach jakość usługi, jaką Państwu dostarczamy, w tym w szczególności realizację programu studiów.


Ministerstwo w specjalnie wydanym rozporządzeniu wskazuje na zastąpienie tradycyjnego nauczania realizacją procesu kształcenia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia zdalnego. Jednocześnie nie stosuje ograniczeń w zakresie liczby przyznanych punktów ECTS za kształcenie w takim trybie (par. 1 ust. 2 oraz par. 2 Rozporządzenia z dnia 11.03.2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 ).

Aktualnie prowadzimy zaawansowane prace nad pełnym wdrożeniem takich rozwiązań dla Słuchaczy Studiów Podyplomowych.

Pierwsze zajęcia zdalne dla Słuchaczy Studiów Podyplomowychw trybie online rozpoczną się 28-29 marca 2020.

Zajęcia będą odbywały się w czasie rzeczywistym, zgodnie z obowiązującym harmonogramem.

Zajęcia, które nie odbyły się w dniach 14-22 marca będą przeniesione na inny termin lub też zaplanowane treści kształcenia będą włączone w zdalny tryb pracy. O szczegółach będą Państwa informować prowadzący przedmiot wykładowcy lub Dyrektorzy Programowi Kierunków.

Realizacja zajęć w trybie zdalnym będzie odbywać się przy wykorzystaniu modułu Teams pakietu Office 365 oraz uczelnianej skrzynki e-mail. W ramach platformy Teams uruchomione zostaną kursy dedykowane określonym grupom zajęciowym. Każdy student DSW do jutra otrzyma adres e-mail w domenie @student.dsw.edu.pl, który umożliwi Państwu korzystanie z platformy Microsoft Office 365. Informacje dotyczące zalogowania się na platformie Microsoft Office365 znajdą się w instrukcji na stronie internetowej https://dlakandydata.dsw.edu.pl/edukacja-zdalna/ Hasła do kont pocztowych dla studentów zostały utworzone według klucza z wykorzystaniem danych studenta – nie będziemy ich wysyłać do wszystkich studentów. Student znając klucz sam odgadanie swoje hasło i zmieni je przy pierwszym logowaniu.


Zaproszenia do grup zajęciowych z poszczególnych przedmiotów zostaną przesłane przez Wykładowców na Państwa indywidualne adresy e-mail podane w systemie USOS. Do zalogowania się w Office365 posłuży natomiast adres e-mail w domenie student.dsw.edu.pl

Szczegółowe informacje jak korzystać z modułu Teams pakietu Office 365 znajdziecie Państwo w instrukcjach. Link do instrukcji i dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej w zakładce EDUKACJA ZDALNA >>>>> https://dlakandydata.dsw.edu.pl/edukacja-zdalna/

W razie problemów technicznych prosimy o zgłoszenia mailowehelpdesk@dsw.edu.pl lub za pośrednictwem platformy https://helpdesk.dsw.edu.pl

W okresie zawieszenia zajęć bezpośrednich, administracja i działy obsługowe uczelni są do Państwa dyspozycji w trybie pracy zdalnej. Prosimy o kontakt z poszczególnymi działami mailowo lub telefonicznie.
Przez cały czas pozostajemy z Państwem w kontakcie, a wszystkie aktualne informacje znajdą Państwo w wirtualnym dziekanacie, USOSweb, na stronie www oraz w mediach społecznościowych uczelni. Specjalna zakładka ważnymi informacjami https://dlakandydata.dsw.edu.pl/informacje-w-zwiazku-z-koronawirusem/

 

Zapewniamy jednocześnie, że zastosowane rozwiązania spełniają wytyczne MNiSW i umożliwią Państwu zdobycie kwalifikacji przewidzianych programem całych studiów. Tym samym Uczelnia realizuje zawartą z Państwem umowę o świadczenie usług edukacyjnych, zatem wysokość czesnego oraz terminy płatności nie ulegają zmianie.

Zajęcia praktyczne, wymagające bezpośredniego kontaktu z wykładowcami planujemy zrealizować, gdy tylko pozwoli na to sytuacja zdrowotna i prawna w kraju oraz gdy możliwe będzie zapewnienie Państwu bezpieczeństwa. Może to oznaczać, że odbędą się one w terminie późniejszym niż przewidywał to harmonogram studiów. Obecnie MNiSW nie przewiduje zmian w kalendarzu roku akademickiego.

Prosimy pamiętać, że zawieszenie zajęć ma ograniczyć rozprzestrzeniania się koronawirusa. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo własne oraz swoich bliskich zachęcamy do stosowania się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia i unikania zgromadzeń.

Kontakt dla Słuchaczy Studiów Podyplomowych:
telefon komórkowy:
+48 726 344 366 (dr B. Kutrowska);
kontakt e-mailowy:
e-mail biura: dsp@dsw.edu.pl - obsługują pracownicy DSP
e-maile imienne pracowników DSP:
anna.wybraniec@dsw.edu.pl

patrycja.olejniczak@dsw.edu.pl

barbara.kutrowska@dsw.edu.pl

Komunikat dotyczący edukacji zdalnej w Dolnośląskiej Szkole Wyższej

Szanowni Studenci / Doktoranci/ Kandydaci Dolnośląskiej Szkoły Wyższej z siedzibą we Wrocławiu

Decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zawieszeniu zajęć dydaktycznych w formie bezpośredniej spowodowana jest nadzwyczajną sytuacją epidemiologiczną w Polsce i na świecie. Ta niezależna od uczelni decyzja wymaga od nas wprowadzania niestandardowych działań. Robimy wszystko w zakresie organizacyjnym i kadrowym, aby zapewnić najwyższą możliwą w tych okolicznościach jakość usługi, jaką Państwu dostarczamy, w tym w szczególności realizację programu studiów.


Ministerstwo w specjalnie wydanym rozporządzeniu na zastąpienie tradycyjnego nauczania realizacją procesu kształcenia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia zdalnego. Jednocześnie nie zastosowało ograniczeń w zakresie liczby przyznanych punktów ECTS za kształcenie w takim trybie (par. 1 ust. 2 oraz par. 2 Rozporządzenia z dnia 11.03.2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 ).

Aktualnie prowadzimy zaawansowane prace nad pełnym wdrożeniem takich rozwiązań dla studentów studiów: I stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich oraz studiów doktoranckich .

Pierwszy zdalnie realizowany zjazd dla studentów studiów niestacjonarnych rozpocznie się 21 marca 2020 r.

Zajęcia w trybie zdalnym dla studentów studiów stacjonarnych rozpoczną się od 23 marca 2020r.

Zajęcia będą odbywały się w czasie rzeczywistym, zgodnie z obowiązującym harmonogramem. Zajęcia, które nie odbyły się w dniach 12-20 marca br. będą przeniesione na inny termin lub też zaplanowane treści kształcenia będą włączone w zdalny tryb pracy. O szczegółach będą Państwa informować prowadzący przedmiot wykładowcy lub Dyrektorzy Programowi Kierunków.


Realizacja zajęć w trybie zdalnym będzie odbywać się przy wykorzystaniu modułu Teams pakietu Office 365 oraz uczelnianej skrzynki e-mail. W ramach platformy Teams uruchomione zostaną kursy dedykowane określonym grupom zajęciowym. Każdy student DSW do jutra otrzyma adres e-mail w domenie @student.dsw.edu.pl, który umożliwi Państwu korzystanie z platformy Microsoft Office 365. Informacje dotyczące zalogowania się na platformie Microsoft Office365 znajdą się w instrukcji na stronie: https://dlakandydata.dsw.edu.pl/edukacja-zdalna/ . Hasła do kont pocztowych dla studentów zostały utworzone według klucza z wykorzystaniem danych studenta – nie będziemy ich wysyłać do wszystkich studentów. Student znając klucz sam odgadanie swoje hasło i zmieni je przy pierwszym logowaniu.

Zaproszenia do grup zajęciowych z poszczególnych przedmiotów zostaną przesłane przez Wykładowców na Państwa indywidualne adresy podane w systemie USOS. Do zalogowania się w Office365 posłuży natomiast adres e-mail w domenie student.dsw.edu.pl

 Szczegółowe informacje jak korzystać z modułu Teams pakietu Office 365 znajdziecie Państwo w instrukcjach. Link do instrukcji i dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej w zakładce EDUKACJA ZDALNA >>>>> https://dlakandydata.dsw.edu.pl/edukacja-zdalna/

W razie problemów technicznych prosimy o zgłoszenia mailowe helpdesk@dsw.edu.pl lub za pośrednictwem platformy https://helpdesk.dsw.edu.pl

W okresie zawieszenia zajęć bezpośrednich, administracja i działy obsługowe uczelni są do Państwa dyspozycji w trybie pracy zdalnej. Prosimy o kontakt z poszczególnymi działami mailowo lub telefonicznie.


Przez cały czas pozostajemy z Państwem w kontakcie, a wszystkie aktualne informacje znajdą Państwo w Wirtualnym Dziekanacie, USOSweb, na stronie www oraz w mediach społecznościowych uczelni. Specjalna zakładka ważnymi informacjami https://dlakandydata.dsw.edu.pl/informacje-w-zwiazku-z-koronawirusem/  

Zapewniamy jednocześnie, że zastosowane rozwiązania spełniają wytyczne MNiSW i umożliwią Państwu zdobycie kwalifikacji przewidzianych programem całych studiów. Tym samym Uczelnia realizuje zawartą z Państwem umowę o świadczenie usług edukacyjnych, zatem wysokość czesnego oraz terminy płatności nie ulegają zmianie.

 Mając względzie Państwa bezpieczeństwo, informujemy, że zajęcia praktyczne, wymagające bezpośredniego kontaktu z wykładowcami planujemy zrealizować, gdy tylko pozwoli na to sytuacja zdrowotna i prawna w kraju. Może to oznaczać, że odbędą się one w terminie późniejszym niż przewidywał to harmonogram studiów. Obecnie MNiSW nie przewiduje zmian w kalendarzu roku akademickiego ani w terminach egzaminów dyplomowych.

Prosimy pamiętać, że zawieszenie zajęć ma ograniczyć rozprzestrzeniania się koronawirusa. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo własne oraz swoich bliskich zachęcamy do stosowania się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia i unikania zgromadzeń.

Kontakty:
Dziekanat - dziekanat@dsw.edu.pl , tel. 71 356-15-15 do 23
Biuro Rekrutacji - mail, telefon rekrutacja@dsw.edu.pl , 71 356 15 31 lub 32
Studia Podyplomowe - mail, telefon dsp@dsw.edu.pl 71 356 15 13
Szkoła Doktorska - maria.sikorska@dsw.edu.pl , 71 356 15 57
Uniwersytet III Wieku - dutw@dsw.edu.pl, 693 010 161
Biuro Międzynarodowej Wymiany Akademickiej DSW - erasmus@dsw.edu.pl, jaga.dobrowolska@dsw.edu.pl , tel. 71 373 57 75

Komunikat dla studentów, słuchaczy, pracowników, doktorantów

Szanowni Państwo,

w związku z pandemią koronawirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19,zawieszam od 16 marca 2020 r. do odwołania obrony prac licencjackich, magisterskich oraz doktorskich. Obrony odbędą się w najszybszym możliwym terminie, po ustabilizowaniu się sytuacji epidemicznej.

Decyzja ta podyktowana jest troską o zdrowie osób przystępujących do obron prac dyplomowych
i doktorskich, a także osób pełniących funkcje w komisjach egzaminacyjnych oraz pracowników administracyjnych. Przygotowanie każdej obrony wymaga pracy wielu osób oraz niezbędnych spotkań, których musimy unikać.

Obrona pracy dyplomowej to ważne wydarzenie biograficzne. Nie chcę, aby zostało ono przesłonięte zagrożeniem, którego nie możemy wyeliminować.

Z wyrazami szacunku,

dr hab. Ewa Kurantowicz, prof. DSW

Rektor DSW

Komunikat dla Studentów w USOSweb

Szanowni Państwo,

Szanowni Studenci / Doktoranci/ Słuchacze Studiów Podyplomowych / Kandydaci Dolnośląskiej Szkoły Wyższej z siedzibą we Wrocławiu

w związku z decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19) zawieszono zajęcia dydaktyczne oraz wszystkie wydarzenia organizowane w Dolnośląskiej Szkole Wyższej od dnia 11 marca 2020 roku do odwołania.

Uczelnia przygotowuje możliwość realizacji zajęć dydaktycznych w formie zdalnej. O szczegółach poinformujemy Państwa 18 marca 2020 r.

Jednocześnie informujemy, że sesja zaliczeniowa po semestrze zimowym 2019/2020 została wydłużona do dnia 31.03.2020 r. (Zarządzanie 11/2020 Rektora DSW z dnia 10.03.2020).

Konsultacje ze studentami odbywają się w terminach i formie telefonicznej lub drogą elektroniczną wskazanej na Wirtualnym Dziekanacie – www.harmonogramy.dsw.edu.pl (po wybraniu Plany zajęć / Plany prowadzących).

W razie pytań i wątpliwości można kontaktować się z uczelnią mailowo lub telefonicznie:

Osoba wskazana przez DSW do kontaktu i zbierająca informacje o sytuacjach związanych z koronawirusem na terenie uczelni jest specjalista BHP Wojciech Szymborski: wojciech.szymborski@dsw.edu.pl , tel. 691 677 920)

Dziekanat – dziekanat@dsw.edu.pl, 71 356 15 15 do 23

Biuro Rekrutacji – rekrutacja@dsw.edu.pl, 71 356 15 31 lub 32

Studia Podyplomowe – dsp@dsw.edu.pl, 71 356 15 13

Szkoła Doktorska – maria.sikorska@dsw.edu.pl, 71 356 15 57

Uniwersytet III Wieku – dutw@dsw.edu.pl, 693 010 161

Biuro Międzynarodowej Wymiany Akademickiej DSW – erasmus@dsw.edu.pl, jaga.dobrowolska@dsw.edu.pl, tel. 71 373 57 75

Prosimy o śledzenie informacji na stronie internetowej uczelni lub/i facebooku.

Jednocześnie prosimy o stosowanie się do zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. Zachęcamy Państwa do zapoznawania się z aktualnymi informacjami zamieszczanymi na stronach Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.

Z poważaniem,

Dziekan Wydziału Studiów Stosowanych

dr Joanna Minta, prof. DSW

Komunikat dla Studentów w USOSweb

Informacja dla Studentów i Pracowników DSW

W zakresie bezpieczeństwa zdrowotnego Dolnośląska Szkoła Wyższa stosuje się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Zgodnie z komunikatem Głównego Inspektora Sanitarnego z 25 lutego br. obecnie nie ma uzasadnienia dla podejmowania nadmiernych działań typu kwarantannowanie osób powracających z regionów północnych Włoch, odmawianie udziału w zajęciach dydaktycznych, czy zamykanie Uczelni.

Zalecenia:

  • Często myj ręce.
  • Stosuj odpowiednie zasady ochrony podczas kaszlu i kichania.
  • Unikaj dotykania oczu, nosa i ust.
  • Jeśli masz gorączkę, kaszel, trudności w oddychaniu, zasięgnij pomocy medycznej.

Nie zaleca się używania masek na twarz przez zdrowych ludzi w celu zapobieżenia rozprzestrzenianiu się SARS-Cov-2.

Używaj maseczek tylko wtedy, gdy masz objawy ze strony układu oddechowego (kaszel lub kichanie), podejrzewasz u siebie infekcję SARS-Cov-2 przebiegającą z łagodnymi objawami lub opiekujesz się osobą z podejrzeniem infekcji SARS-Cov-2.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami na stronach:
- Ministerstwa Zdrowia: https://www.gov.pl/web/zdrowie/co-musisz-wiedziec-o-koronawirusie
- Kancelarii Prezesa Rady Ministrów: www.premier.gov.pl

 

Komunikat dla Studentów w USOSweb

Szanowni Państwo,

z dniem 13 listopada 2019 r  ulegają zmianie godziny otwarcia Dziekanatu:

 

Poniedziałek   nieczynne

Wtorek           10.00 – 14.00

Środa               8.00 – 14.00

Czwartek        10.00 – 17.00

Piątek              nieczynne

Sobota            8.00 – 14.00

   Niedziela         9.00 – 14.00

 

Komunikat dla Studentów w USOSweb

Witamy w USOSweb!

  1. USOSweb jest systemem, w którym rejestrowane są informacje na temat przebiegu studiów studentów i pracy dydaktycznej pracowników Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
  2. USOSweb zastępuje dotychczas obowiązujące papierowe protokoły i karty egzaminacyjne. W DSW indeks został utrzymany jako dokument studenta.
  3. Student w systemie ma dostęp do:
    • katalogu (wyszukiwanie informacji o studiach, wykładowcach, jednostkach uczelnianych)
    • ocen końcowych z przedmiotów (wprowadzane przez prowadzącego)
    • przebiegu studiów (sprawdzanie własnych osiągnięć w nauce)
    • informacji o grupach (przynależności do grup zajęciowych)
    • ankiet ewaluacyjnych (wypełnianie online)
    • płatności (podgląd dokonanych wpłat, stan salda na dany dzień, harmonogram przyszłych płatności)
    • informacji o konsultacjach pracowników dydaktycznych
    • komunikacji (możliwość wysyłania wiadomości do grup zajęciowych lub prowadzących)
  4. Dane w systemie są aktualizowane w procesie zwanym migracją, który wykonywany jest dwa razy na dobę, dlatego też może zdarzyć się sytuacja, w której informacje dotyczące studenta będą w trakcie aktualizacji. W tym czasie system nie jest dostępny dla użytkowników.
  5. Dla każdego użytkownika dostępny jest moduł oferujący pomoc, a dodatkowo w wielu miejscach dostępna jest pomoc wyjaśniająca funkcje, oznaczona znakiem [?].
  6. Studenci, którym nie wyświetlają się pełne informacje na temat przedmiotów, prowadzących, zaliczeń i płatności proszeni są o pilny kontakt z dziekanatem w celu wyjaśnienia przyczyny.

Kontakt do Dziekanatów: http://www.dlastudenta.dsw.edu.pl/dziekanaty/dane-kontaktowe/

Komunikat dla pracownika w USOSweb

Witamy w USOSweb!

  1. USOSweb jest systemem, w którym rejestrowane są informacje na temat przebiegu studiów studentów i pracy dydaktycznej pracowników Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
  2. USOSweb staje się pierwotnym, elektronicznym źródłem danych, z którego generowane są protokoły zaliczeniowe. W DSW indeks został utrzymany jako dokument studenta.
  3. Pracownik w systemie ma dostęp do:
    • katalogu (wyszukiwanie informacji o studiach, wykładowcach, jednostkach uczelnianych)
    • informacji o prowadzonych przedmiotach
    • informacji o grupach (listy studentów w grupach zajęciowych)
    • protokołów - wprowadzania ocen końcowych z prowadzonych przedmiotów
    • drukowania protokołów
    • komunikacji (możliwość wysyłania wiadomości do grup zajęciowych lub studentów)
  4. Przed rozpoczęciem sesji listy studentów będą weryfikowane przez dziekanat pod względem formalnym.
  5. Dane w systemie są aktualizowane w procesie zwanym migracją, który wykonywany jest dwa razy na dobę, dlatego też może zdarzyć się sytuacja, w której informacje dotyczące studenta będą w trakcie aktualizacji. W tym czasie system nie jest dostępny dla użytkowników.
  6. Dla każdego użytkownika dostępny jest moduł oferujący pomoc, a dodatkowo w wielu miejscach dostępna jest pomoc wyjaśniająca funkcje, oznaczona znakiem [?].
  7. Pracownicy, którym nie wyświetlają się pełne dane i informacje na temat prowadzonych przedmiotów, w tym listy studentów, proszeni są o pilny kontakt z instytutem/katedrą/SJO/SWFiS w celu wyjaśnienia przyczyny.